Skulle varit trevligt ifall man kunde lägga till kontaktuppgifter på sin pin så kan ju närliggande hembryggare få tag i en om man nu skulle vilja det
Var bor hembryggarna?
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: Var bor hembryggarna?
Trevligt initiativ.
Skulle varit trevligt ifall man kunde lägga till kontaktuppgifter på sin pin så kan ju närliggande hembryggare få tag i en om man nu skulle vilja det
Upptäckte att jag inte finns med på kartan...
"Jag smakade ett gott öl i England. Jag tror det hette "pint"!"
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Aha - du har samma latitude, longitud som en person som kommer efter dig i listan, precis som
Annika har.
Det betyder som jag kunnat fatta att den senaste lägger sig ovanpå och döljer.
Det finns troligen ngn inställning som gör att man skall visa båda men jag vet inte hur man gör det.
Annika har.
Det finns troligen ngn inställning som gör att man skall visa båda men jag vet inte hur man gör det.
My hope is hops
Aha! Jo då, hon som är efter mig i listan finns med på kartan.
"Jag smakade ett gott öl i England. Jag tror det hette "pint"!"
Jag har tydligen separerat från min fru och bor hos Jehovas vittnen några hundra meter från min fru?

Härliga tider, strålande tider 
-
Ridgewalker
- Satsbryggare

Ja, precis! Synd att jag inte har eremit som granne.Fredrik Almgren skrev:Jag erkänner att jag inte är riktigt säker men jag gissar att du menar Daniel som är utsatt söder om Björköfjärden?
Där verkar det ha blivit ngt fel. Postadressen säger Genarp men geokodningen har placerat den öster om Sundsvall, uppenbart fel. Jag flyttade honom iaf.
På flaska: kölsch, Sierra Nevada Torpedo-klon
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Jag har konsulterat tebladen och kan rapportera följande. Det som skiljer dig och din frus adresser åtKenneth skrev:Jag har tydligen separerat från min fru och bor hos Jehovas vittnen några hundra meter från min fru?
är att din anger även lägenhetsnumret. Tydligen gör det att yahoos geocoder placerar dig hos Jehovas vittnen
medan hon får bo kvar hemma. Hade ni fått samma position så hade bara hon synts då hon är listad efter dig.
My hope is hops
-
tobiasjohansson
- Helmaltsbryggare

Sent ska syndaren vakna...Kenneth skrev:Jag har tydligen separerat från min fru och bor hos Jehovas vittnen några hundra meter från min fru?
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Kontakt:
Coolers!
Gammal tråd, men vilken karta pratas det om?
http://shbf.se/index.php/artikelarkiv/4 ... garna.html
står i början av tråden (eller slutet beroende på hur man läser)*
står i början av tråden (eller slutet beroende på hur man läser)*
Härliga tider, strålande tider 
Ok, kanske nått som inte iPad kan visa. Men din länk funkade. Tack.
Re: Sv: Var bor hembryggarna?
När uppdateras kartan nästa gång? Man vill ju synas på den. Tydligen bor jag efter senaste flytten mitt emellan två hembryggare, 200m åt vardera hållet.
John och Christer, som bor i Skånsta-Åkersberga, hör av er om ni läser det här. Gäller såklart andra bryggare i Åkersberga också.
John och Christer, som bor i Skånsta-Åkersberga, hör av er om ni läser det här. Gäller såklart andra bryggare i Åkersberga också.
Kul, ser att det finns några till bryggare intill mig, och så har jag tydligen flyttat till ett stort p-garage, får nog döpa om bryggeriet 
J: Mexican RIS
L: Barley Wine,
D: Bel-Iti Apa,Take This Beer, Czech Pilsner, Wai-Iti Apa,
L: Barley Wine,
D: Bel-Iti Apa,Take This Beer, Czech Pilsner, Wai-Iti Apa,
-
Den röde kanon
- Torrhumlare

Ja opdater gerne karten, så jeg kan se om der bor bryggera näre Löberöd 
En Dansk i Skåne