En liten påminnelse
Amylase och SHBF bjuder som lovat in till sommarölsträff 2:a juni.
Upplägget kommer vara lite annorlunda i år med föranmälan som den enskilt största förändringen.
Mer info om registrering av brygder och föranmälan för besökare kommer snart, så boka in detta datum och fortsätt håla ögonen öppna för mer info.
Brukar inte vara med på sommarölsträffarna (gillar inte att det är så tidigt på dagen), men eftersom jag just har bryggt en Summer Ale (med den nya humlesorten Summer) så kände jag mig tvingad att anmäla den.
ekstedt skrev:Brukar inte vara med på sommarölsträffarna (gillar inte att det är så tidigt på dagen), men eftersom jag just har bryggt en Summer Ale (med den nya humlesorten Summer) så kände jag mig tvingad att anmäla den.
Hur ser det ut med antal utställare?
Har bokat för att ställa upp med en öl men funderar på ifall jag kan ta med en till och isåfall när är sista dag att meddela detta?
martinj skrev:Hur ser det ut med antal utställare?
Har bokat för att ställa upp med en öl men funderar på ifall jag kan ta med en till och isåfall när är sista dag att meddela detta?
I lördags var det 17 brygder anmälda. Det kommer säkert in några till under veckan. Du är med än välkommen med ett bidrag till! Sista anmälningsdag är 30:e maj.